24 Aralık 2009 Perşembe

every day the same dream

bilgisayar oyunlarını sevmiyorum. sıkılıyorum. oynayamıyorum.

dün çok kolay oynanan, basit grafiklere sahip bir oyun gördüm. her günü aynı olan bir karakteri klavyeyle hareket ettiriyorsun, oynamış oluyorsun. tanıtım yazısında "sıkılıp kapatmayın, oyunun bir sonu var" yazıyordu. ben de başladım.

ilk gün normal geçti, adamın neler yaptığını gördüm.
ikinci gün farklı bir şey denedim, intihar ettim.
üçüncü gün yine hayattaydım, işe çıplak gittim.
dördüncü gün aynı şekilde uyandım, sıkılıp oyunu kapadım.

sonra walkthrough'ya baktım nedir yani diyerek. oyun yedi gün sürüyormuş. beşinci gün işe çıplak gitmek, altıncı gün intihar etmek gerekiyormuş. arada inek falan seviliyormuş.

ı-ıh. bilgisayar oyunları benim için yapılmıyor, bundan eminim.

Hiç yorum yok: