26 Temmuz 2008 Cumartesi

let's put a smile on that face

bu hafta oldukça can sıkıcı şeyler oldu. ben de gerektiği gibi sıkıldım ve haftayı uyuyarak geçirdim. işe abandım desem yalan olmaz. birkaç kez, ayşegül'ün deyimiyle "ıslak köpek bakışları"yla yakalandım.

ama sorarım...



bugün çok iyi bir şey yaptım. dark knight'ı izledim. jack nicholson'dan daha iyi bir joker var mı? var. batman müziklerini danny elfman'dan daha iyi yapan biri çıkar mı? çıkar.

and... what doesn't kill you, simply makes you stranger.

izlediğim en iyi batman'di. tim burton'ın bu konuda ne düşündüğünü merak ediyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sandboxhihi.blogspot.com

İnci Vardar dedi ki...

http://sandboxhihi.blogspot.com/2008/07/other-way-round.html

ahhah! bu ne lan?! senin gibi gigantic bir adamı kaldırdığını görünce daha bir saygı duydum burçin'e. yürü be!