"x cümlesini retweet eden her 25. kişiye y veriyoruz."
müşteri buna olumlu cevap veriyor, hatta bazen süper bir fikir olduğunu söylüyor.
peki neden? herkes sadece retweet edilecek cümleyi ve kaçıncı kişiye ne hediye vereceklerini değiştirip aynı şeyi tekrar tekrar satarken, bu kurguyu (!) yapmak neden sadece 2 dakika sürmüyor? haydi cümle zorladı diyelim, neden 15 dakikadan fazla zaman harcanıyor buna?
elalem twitter'ı retweet'le sınırlamayıp şöyle şeyler yapabiliyor:
böyle fikir bulacaklarsa günlerce düşünsünler, sunumlarında havalarından geçilmesin, çok para kazansınlar, helali hoş olsun.
ammaaaa, gün gelir müşteri olursam, bana retweet'i uzun uzun düşünüp kurguladık diye yutturmaya çalışırlarsa... söylemedi demeyin, kan çıkar.
2 yorum:
Oha! :) Aşmışlar bunlar.
Yalnız bunu oluşturmak için üstüste 100lerce tweet attıklarında ben "neapıyo la bu salaklar?" diye unfollowlardım. :)
benim twitter hesabım bile yok, dış kapının dış mandalıyım. :) bir de öyle yüzlerce tweet'le karşılaşsam "bunun sorumlusu kim lağn?!" diye arıza çıkarırdım herhalde.
Yorum Gönder