3 Kasım 2010 Çarşamba

birinin kuyruğuna basmışım sanırım

bugün ismini vermek istemeyen bir izleyicimizden aşağıdaki yorumu almışım, benim için şaşırtıcı oldu.

"Sinir bozucusun , ilginç ya da uçarı ya da kendine özgü ya da hippie yada herne isen değilsin sinir bozucusun. Eğer kitap yazıyosanda yaz bahsedip durma pastasını yapma, yaz ve kapa çeneni. Sadece yaz, yazdığın zaman görürüz, if you have what it takes. kısacası şu populer olan tiplemelerdesin özgün olmak istiyorsan gerçekten biraz , neyse bu ağır olacak, kendinden kurtul. özetle sinir bozucusun. Ama bu şahsi bir durum değil, siz demeliyim sanırım."

sinir bozucu olmama pek şaşırmadım. hayattaki tek amacım tanıdığım ve tanımadığım herkes tarafından sevgiyle kucaklanmak olsa da bazen muhteşem şirinliğimi yanlış anlayanlar çıkabiliyor. şaşırtıcı olan kısım, kendi çöplüğümde yazdıklarıma müdahale etmeye çalışan birinin olması. anlam veremedim. sinir bozucu birini neden okur, üstüne de yorum yapar ki insan?

çok aptalca olduğunun farkındayım, elbette bu tip yorumların mike sürülecek değeri yok. ama öyle tuhaf hissettim ki, her cümleyi sorgulama ihtiyacı duydum.

ilginç ya da uçarı görünmeye mi çalışıyorum, böyle bir şey mi yazdım? bu hippi olma durumu nereden çıktı, yorumu yapan kişi çiçekli, boncuklu yaşadığım zamanlardan tanıdığım biri mi? beceremediğim için yazamadığım bir şeyden bahsetmem neden birilerini bu kadar germiş olabilir? nasıl popüler oldum ya da nasıl öyle hissettirdim? neden bu insan evladı özgün olmam için seferberlik ilan etti? söylemediği ağır şey neydi? kendimi bu kadar kabullenmişken neden kendimden kurtulmalıydım ki? biz kimiz, kaç kişiyiz? adsız kişi neden bana bir şey söyleme gereği duyuyor?

bu soruların cevabı var mı, bilmiyorum. ama benim, keyfimin kahyası olmaya soyunmuş bu kişiye bir cevabım var:

tanısan çok seversin.

5 yorum:

Ben dedi ki...

Keşke "Adsız" olarak gönderim yapmak yerine biraz özgün olsaymış da kimliğini kullanabilseymiş, belki ne demek istediğini şahsını inceleyerek anlayabilirdik. Ama neyse, sevgili adsız seninki gibi davranışlar sergilemek bluğ çağına ait arazlardandır, sinir bozucudur, kişi ilgi çekmek için böyle davranır. Bunu lisanslı bir bilen olarak söylüyorum :) Ayrıca tanısan çok seversin gerçekten.

Adsız dedi ki...

simdi abes olacak biraz ama, gecen gunde benim basima -baglamlar tamamen farkli olsada- benzer bir sey geldi.
kotu hisettim kendimi, kusmuk gormeyi sevmem de pek. kusmugu didiklemeyi hic sevmem (yuh, cus,komik insanim vesselam), ama elinde olmuyor insanin. s.tir et...

İnci Vardar dedi ki...

ilk şaşkınlık sırasında kafaya takılıyormuş bunlar, yine olsa gayet popçu misali "hahhayt! çekemiyorlar bizi şekerim!" diye zibidilik bile yapabilirim.

neslin, adsız erdem'dir bence. :D hatta kendisini günah keçisi sayan bir milyon kişi bulabilirim.

Erdem dedi ki...

sana hiçbirşey demiyorum

yağmurun elleri dedi ki...

koptum ya=)) sonda lafı gediğine otutturmuşsun.herşeye cevabın var.ayrıca devamıda var,,, çene var çene,senden olur! tamamdır