20 Haziran 2011 Pazartesi

of anam ayaklarım oy oy oy...

cumartesi topuklu ayakkabılarla bilek burkmaca, pazar saatlerce ayakta durup varis sahibi olmaya ramak kalmaca... güzel bir hafta sonuydu ama akılsız baş, ayak yorgunluğuyla ölçülen bir mevhumsa yılın aptallığını yapmış bulunuyorum.

efendime söyleyeyim; biz dün slipknot gördük ve ürktük. o maskelerle herhangi bir kabusumda rahatlıkla figüran olabilirler, hatta gitarist biraz zorlasa başrole koşar. ben de kendimi telkin ettim bol bol, korkunç maskelerinin ardında pırlanta gibi bir kalpleri var dedim, o maskelerin altından belki new kids on the block çıkıyordur dedim... nafile. yaptıkları müzikte birkaç güzel numara var ama bu yaştan sonra kafam kaldırmaz benim.

alice cooper 70 yaşlarında, çok hoş bir amca. aldığım duyumlara göre heavy metal'i bırakıp golfe sarmış ama dün sahnede at misali koşturup her parçada farklı bir teatral güzellik yaparken ne yaşını ne de golf sevdasını belli ediyordu. i wanna be elected derken, adaylığını birkaç hafta önce koymuş olsa kendisine oy verebileceğimi düşündüm.

iron maiden yine iron maiden'dı. bu kez bruce dickinson eşliğinde görmek daha güzel oldu. adamları küçücük yere sıkıştırıp ayıp ettiler tabii. harbiye günlerini hasretle anarım. geçen yılın coşkusunu yaşamamış olsam da sesimi yine biraz kısmayı başardım. malumunuz, metal konserinde ses kısıklığı bir başarı ölçütüdür.

bunun dışında mastodon ve in flames diye iki grup varmış ama tanımıyorum. çıkışta birinin üstünde in flames tişörtü görene kadar "kim dinliyor ki bunları" diye düşünüyordum.

cumartesi günü de sevdiğimiz bir kızımız, sevdiğimiz bir oğlumuzla belgrad ormanları'nın ortasında evlendi. fotoğraf makineme pil bulamadım, hiçbir şey çekemedim. rahat olduklarını düşündüğüm, topuklu olmayan ama altında adeta bir bina yükselen ayakkabılarım çimende, toprakta, orman içi yürüyüşlerde falan sorun çıkarmadı... ta ki çakıl taşlarının üstüne çıkana kadar. iki bileği aynı anda burkmak, paha biçilmez.

işte böyle tontişler. neşeli bir hafta sonunun ardından yanaklarınızı mıncırır, gözlerinizden öbering. kalın salıncakla.

Hiç yorum yok: