12 Aralık 2012 Çarşamba

film hafızası

az önce hatırlamaya çalışmaktan beynim karıncalandı.

çok gereksiz bir filmdi, arşivden de silmişim doğal olarak. kimin oynadığını hatırlamıyordum. hayli tanıdık biriydi. korkmuş bir çift vardı. kızın bacakları falan güzeldi hep. yine mini etek, askılı tişört ve çizme üçlüsünün saçmalığına takılmıştım (ne zaman görsem aklıma güzellikten ziyade terli ayak getirir). bir yol hikayesiydi. tanıdık kişi psikopat katildi. bunlar kaçıyordu, adam kovalıyordu. ve can alıcı sahne olarak, sevgililerin erkek olanı iki adet tırın arasına bağlanmıştı ve çatırt diye ortadan ikiye ayrılıyordu.

bir de buraya yazdığımdan emin gibiydim, sırf onu bulmak için arama kutucuğu ekledim. google'lar, imdb'ler kar etmedi, aramadığım anahtar kelime kalmadı. yarım saattir falan bütün beyin enerjimi buna harcıyorum resmen, salaklığa bak. bir şekilde adamın çifti "stalk" ettiği aklıma geldi, buradan otostopa nasıl ulaştığımı pek çözemedim.

psikopat katil sean bean. görevi "the hitcher" olmak. filmin sonunda yine ölüyor.

5 yorum:

Arman dedi ki...

Bu.

İnci Vardar dedi ki...

ta kendisi.

Arman dedi ki...

Neymiş, son cümleyi okumadan yorum yazmıycakmışız -.- Yayınlamadan direk silebilirdin üstteki yorumu. Ayrıca Sean Bean'e bu filmdeki rol neden bilmiyorum çok yakışmıştı.

İnci Vardar dedi ki...

müthiş bir psikopat karakter olabildiği için sanırsam, küçük gözlü insanlar bu konuda ekstra başarılı oluyor. filmi izlerken resmen tedirgin olmuştum. kızın bacaklarını adeta bana "sakin ol dostum, burası hollywood" demek için koymuşlar.

bir daha film hatırlayamadığımda sana soracağım.

Arman dedi ki...

Kızın bacaklarını hiç hatırlamıyorum. Çocuğun arabasının çok güzel olduğu, malum tır sahnesi ve Lord Eddard Stalk'ın möhteşem performansı kalmış aklımda, erkek milleti işte.. cCc Boromir Reyiz cCc

Bu küçük göz olayı çok ilginç ve neden Gollum'u her gördüğümde boynuna sarılmak istediğimi açıklıyor. Bugün de bir şey öğrendim!