24 Mayıs 2010 Pazartesi

bekleyiş

insanı, en azından beni, beklemek kadar sinirlendiren çok az şey var. tez canlılığımdan mıdır, psikopatlığımdan mıdır bilmiyorum; endişenin de ötesinde, yüzüm sinirden kızararak, başıma ağrılar girerek bekliyorum. bu aralar da mütemadiyen başım ağrıyor.

izmir konusundaki bekleyişim çok güzel sonuçlandı. yapımda ve yayında emeği geçen herkese, özellikle sevgili sevgilime, ikinci olarak da "3, 2, 1, ateş!" nidasıyla ilerleyen flash gordon taksiciye teşekkür ederim.

bir daha mecbur kalmadıkça çapa hastanesi'ne gitmek yok. hele chem-lock (böyle mi yazılıyor bilmiyorum) gibi bir isim duyma halinde hemen kaç kaç kaç! bir yıldır implant münasebetiyle dişsizim. yüzdük, kuyruğuna geldik, umutla beklenen parça getirilmiyor. bunun nedeni chem-lock'un vurdumduymazlığı deriz, sinirleniriz. peki iki hafta önce cuma günü ağzıma bir şey takan, kalıbını çıkaran, perşembe konuşalım diyen doktor neden telefonlarıma cevap vermiyor? bu başka bir şey...

bir diğer beklentim de zumi. aslında fotoğraf, video vs. çekmem ben, görüntü yakalamaya üşenirim. ama 8 mm. gibi dediler, minicik dediler, her yere taşınır ki bu dediler, heves edip aldım. teee amarigalardan türkiye'ye geldi, istanbul kargo işleme merkezi'nde takıldı. makinemin üstüne yattıklarından şüpheleniyorum. ayın 13'ünde onlara gitmiş, daha sonra haber alamadım. bir kağıt göndermeleri gerekiyormuş, hala bir şey yok. sorunun ne olduğunu öğrenmek için mütemadiyen aradığım numaralar var ancak telefonu açan kimse yok. yani kullanmayacaksanız neden aldınız ki telefonu, ne saçma. bu konuda cidden ne yapacağımı bilmiyorum. oraya gitsem neyle karşılaşacağım konusunda da bir fikrim yok. ama korkarım bir ara bunu yapmam gerekecek.

işle ilgili de aklımı kurcalayan bir şey var ama yazamıyorum. dedikodu gibi olmasın, yanlış bir şey söylemeyeyim diye konuşamıyorum da. bir ara cesaretimi toplayıp "yeaaa bu yazar halinle ne diye ahkam kesiyorsun, sen ne anlarsın bu işten" cümlesini kafamdan atabilirsem (kimse böyle bir şey söylemedi, burada özgüven fukaralığım konuşuyor) hallederim onu. biraz daha sıkılmama bakar.

haberleri dinlediniz. gelecek programımızda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: