14 Mayıs 2010 Cuma

daş var mı daş?

saçma sapan şeylere sinirlenebiliyorum ben. az önce iki tasarım gördüm, yine cinlerim tepeme çıktı.

biri şu:


sektirmelik taş yapmışlar, beşli paketler halinde satıyorlar. abi delirdin mi sen? ne bileyim, taş sektirme yarışması yaparsın, milletin rekabet şeysini gıdıklarsın. logolu taş satmak ne?!

diğeri de bu:


nedir bu? tasarım. üstüne bir tane meyve koymak için yapılmış kafasız köpek. çünkü meyveyi masanın üstüne koyarsak veya toplu halde bırakırsak güzel görünmez.

ya bir de bu skimtrak şeyleri "ay çok güzel görünüyoooo", "ay tasarııııım", "sanat vallahi sanat" diye alanlar var. ya şimdi tabi sinirlenmekte haksızım, ben çapulcuyum diye herkesin öyle olması gerekmiyor. ayrıca ben de saçma sapan şeyler satın alıyorum yeri geldiğinde.

ama şu tüketim toplumu işinin de sektirilecek taş tasarlayacak, bir de bunu çok matah bir şeymiş gibi gösterecek kadar çığrından çıkmış olması... üfff... paha biçilmez!

yeri gelmişken bakınız, feyz alınız: www.storyofstuff.com/

Hiç yorum yok: