25 Mayıs 2010 Salı

zumi mio!



teorik olarak bildiğim, son zamanlarda bol bol pratiğini de yaptığım bir durum var: alakasız biri sana "güzel" diyorsa bunun anlamı "az sonra çok fena mikileceksin" oluyor. izmir'deki çingene güzeller güzeli kızım diye diye falla, gülle çok fena tufaya getirdi beni. bugün de kargo işleme merkezi'ne girip standart nazik davranışlarımı gösterdiğimde "bu güzel bayana yardım edelim" dediler. hepimiz çok naziktik, hatta neredeyse neşeli bir sohbet ortamı oluşturduk. sonuçta el kadar makine için 60 tl vergi geçirdiler, ben de tüm nezaketimle kabul ettim. dışarı çıktığımda "insan her gün böyle mikilmez, fırsatı kaçırmayayım" diyerek bir sigara yaktım hemen.

dolayısıyla bugünden itibaren sevgili blogum fotoğraflarla şenlenecek. yazacak bir kelimem olmasa bile fotoğraf ekleyeyim ki hem sanatsal olsun hem de makineyi aldığıma değsin. zira kargo memuru adam beni vergi memuruna (yoksa kendisine göt mü demeliyim?) gönderirken "bayağı vergi gelir buna, umarım aldığınıza değer" demişti. şu tarihten itibaren rastgele çekip sanat yaptım mı derim, bir iki fotoğrafçılık şeysi öğrenip insan gibi kullanır mıyım bilemem. ama bu makine elimden düşmeyecek, her fırsatta o deklanşöre basılacak, söyleyeyim.

Hiç yorum yok: