17 Mayıs 2011 Salı

nah şurada hepsi

belki suratınızın ortasına doğru şlaaaak diye çekilen hareketlerin fotoğraflarından hazetmiyorsunuz. belki çaktırmıyorsunuz ama sizin de hoşunuza gidiyor. belki de bu zibidilikle hiç ilgilenmiyorsunuz. fark etmez! ben bu fotoğrafları çekmekten pek keyif alıyorum ve üşenmedikçe yüklüyorum. işte karşınızda yeni nahilist parçalar.

not: eskileri merak edenler buradan, şuradan, oradan ve hatta buradan da bakabilirler. neden olmasın?

not 2: herkesi bu kadar neşeli görmek çok sevindirici. diyorum ki, siz de nah yapın ara sıra. ne gam kalıyor ne kasvet.




















4 yorum:

Adsız dedi ki...

http://en.wikipedia.org/wiki/Phallus

İnci Vardar dedi ki...

yeni terim öğrendin, herkesle paylaşmak istedin herhalde? aferin. ama daha çok çalışman lazım. madalya almak için en az on yeni kelime öğrenmek ve isimle kayıt yaptırmak şart. haydi iş başına minik adsız. dünya kadar bilgi seni bekliyor.

FREEDOM dedi ki...

bu "nah" hareketi yaparken bişey farkettim. hani hangimizin aleti büyük muhabbeti vardır ya. bütün aletler işte bu nah hareketi gibidir. zenci olmadığın sürece yada tam tersi japon olmadığın sürece sorun yok. NORMAL...
belgesel gibi ne güzel yaa...

İnci Vardar dedi ki...

ehuhehaha! süper yorum olmuş.
hiç böyle düşünmemiştim ben. küçücük hareket resmen erkekleri aşağılık kompleksinden, kadınları freudyen takıntılardan kurtarıyormuş. :D