21 Eylül 2007 Cuma

terminator 4 - the rice of the machines

olay 2045’te çin’de geçiyor. john connor’ın kıçındaki kıllar kadayıf olmuş, oğlu makine kafalarıyla futbol oynayarak büyümüş. connor yaşlanınca makineler de artık sıkılmışlar, emekliye ayrılmaya karar vermişler. ama makineler işlevsiz kalınca patlayacaklarından farklı görevler almaya başlamışlar. bazı ülkelerde terminatör marka torna tezgahları; bazılarında tek düğmeyle ütüye, buzdolabına, çamaşır makinesine ve bulaşık makinesine dönüşebilen sıvı alaşımlı terminatörler ortaya çıkmış. terminatör alışverişinin çılgınlık düzeyine vardığı sıralarda skynet çin’de bir dolara makineler üretmeye başlamış. pirinci toplayan, gerekli işlemlerden geçiren, tane tane pişiren ve opsiyonel parçasıyla servis de yapabilen bu makineler yok satıyormuş. bunun nesi var diyeceksiniz. şusu var: john connor’ın oğlu david connor bir gün “yine mi pilav?!” diye bir serzenişte bulunmuş. annesi de “paşaya yemek beğendiremiyoruz, hayret bişi!” diye bunu tersleyince david pirinç manyağı makinelere savaş açmış.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabah 6'da yattim, az once uyandim; saat 14:kirk yedi.
Benim esekligim, "aa Inci'nin blogu vardi di mii" dedim ve mailima baktim. Buldum. Simdi favorilerimde. Favorilerimin favorisi.
Yeni uyandim, yataktayim, kivrildim sol kolumun ustunde, onumde laptop. Tepeden basladim inerek okudum butun yazilari, simdi tepeye cikip tekrar okuyacagim.
Suratimda bir tebessum, gozlerimde capak.
Oyle iste.